6 februari 2010

Krigaren Hedström

-"Tittade på Big Brother när det gick. Och jag har läst två böcker i hela mitt liv. Börje Salmings bok och en av Liza Marklunds deckare som jag inte kommer ihåg titeln på. Den var otroligt bra. Jo, sen har jag skrikit kvinnliga könsord till fegisen Marcus Nilsson i DIF för flera år sedan, i spelargången, han är feg, finns på You Tube. Vidare har han finnen Jarkko Ruutu kallat mig för dittan och dattan men då skrek jag tillbaka på han. Finnjäveln skall inte tro han är nå't. Det var väl allt!"

4 kommentarer:

Kent / sarg ut sa...

Hahahaha..var har du hittat detta? Hur kul som helst. Kan jag få kopiera denna till min blogg?

Källhänvisning, en hederssak.

/kent

Tommy sa...

Kent! Jag har en liten "gottispärm" a la Kinchen där jag sparar urklipp mm. Det där med Hedströms litteraturintresse håller till 100%, från någon tidning, typ Expressen, presenation inför nå't VM, måhända 2005, osäker tyvärr. Hedströms ordväxling gentemot Nilsson är You tube-känt. Resten har jag fabulerat ihop:) Fast å andra sidan, visst var det så att Ruutu utmanade Hedström för länge sedan med ett rallarslagsmål på någon gudsförgäten bilparkering utanför ett hotell...... sanning och endast sanning! Självklart kan du kopiera. Inte mig emot. Ha det.

kent sa...

Tack Tommy. jag såg att du mailat. Något om detta kommer under veckan på min blogg.

Markus Tnbrg Tennberg sa...

Poesi!