11 september 2008

Klosett....



Klosett - Klostvå - Klostre! 3-3. Och det var nära i slutet att ett fjärde skulle ske, av Gomez, nick nära över! Usch. Finland glömde knyta ihop rosetten och därav oavgjort.

Marschen mot 2010 är kvalfylld, nå't annat kan jag inte säga. Seger hade behövts mot maskinen Tyskland. Igår sa jag Podolski, idag är det Klose. Matchen följde jag med på text-tv:n, Finland ledde ju med 3-2 men plötsligt blippade det till 3-3, jag visste det, jag hade det på känn.

Sverige däremot gjorde vad de skulle, seger 2-1 efter håglöst spel. Starkt att vinna efter ett spel som lämnar mycket i övrigt att önska.

2 kommentarer:

josephzohn sa...

Hahaha me like lö klosett, zwei und ...
Synd att dom inte fick 3-2!!
Danskjävlarna lyckades ju med en makalös vändning!!

Tommy sa...

Känns riktigt kakka med oavgjort när nu det var så nära. Klosett också!